Små grodorna små grodorna är lustiga att äta

Jag är flera kilometer trött. Har en sockerkaka i ugnen gjort på två ägg, varav ett är lagt av en av hönsen på jobbet. Det är ett bra jobb. Jag är lite dagvill och inser att jag är för trött för att träffa människor så mycket - jag är påväg att bli rädd för folk igen, och att ständigt vara bland hundratals människor (speciellt barn, brr) gör mig trött på alla sätt och vis. Men jag klagar ändå inte. Det är ett bra jobb med trevliga människor och mysiga djur. Inte är det någe tungt eller jobbigt heller.
   Ska tillaga en sallad eller så att leva på imorgon och sedan äta mig mätt på massor av sockerkaka.

Tröttkramar på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0