Oh la la

Det raspar i mina högtalare. Det låter illa. Men så är det datorhögtalarna och alldeles för hög volym. Det är nästan lite jobbigt. Borde byta och slå på något på den mer normala musikspelaren.

Har hittat kort hemma hos mamma. När hon kommer hem från Kreta ska jag fråga om jag får lägga lite smått beslag på några av dem. Det skulle vara så fint. Jag har hittat två kort jag vill ha i samma ram, ni vet en sån ram med plats för två bilder. Åh.
   Har jobbat idag. Nu är jag ledig imorgon och på fredag. Jag är besviken och ledsen. Men. Jag funderar.

Skrev ett brev till Maria förut. Det ska jag posta nästa gång jag går förbi en postlåda. Typ imorgon. Kanske. Beror på vad jag gör då, funderar. Kom just på en sak som jag glömde skriva i mitt brev. Kom just på att jag fortfarande inte postat brevet till Alex - borde ha satt mitt ynkliga frimärke på det istället. Fast jag kanske kommer ihåg att köpa frimärken imorgon.
   Jag funderar på en grej på fredag. Funderar och tänker. Tror nog. Men vilka? Och om de inte vill eller kan? Nåja. Nu är det bestämt. Blev så.

Jag är så trött. Och liten. Och ynklig. Saknar. Men snart får jag träffa en. Kanske en annan. Det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0