Mina problem ligger gömda under gräsmattan som en döing ungefär men sen kom polisen och då blev det fler problem

Det är varmt ute, fast det ser ut att vara kallt. Jag har skrivit i boken jag fick av Lusse. Borde slå igång en maskin tvätt, mina jobbyxor och min jobbskjorta tvättar sig inte av sig själva. Tyvär. Borde även plocka ur diskmaskinen och sätta igång att baka. Imorgon blir det trädgårdspicknick. Marias brev fick mig att skratta och om jag kommer iväg till Birsta idag ska jag köpa frimärken och, om jag orkar bära, även ramar.

Men hushållsarbeta var det ja. Vi börjar med att kontrollera ifall Emil har snott min cykel, annars blir det pinupmålning på den. För att komma i hushållsstämning liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0