Jag hoppas på brev imorgon.

Jag har målat en födelsedagstavla till mor min som fyller år på måndag. Är klar med [delete], en tavla på ett hav med en Delete-tangent på. Mors tavla går i rött och guld med en stor svart nyckel på.
   Imorgon ska jag peta klart en tavla med en hund på. Den är sugigt ful, men ändå charmig på något vis.

Tror jag har lyckats slarva bort min lilla minneskortsgrej, men om jag hittar den så ska jag självklart bjuda på lite bilder av de små undren. Jag är rätt nöjd med nyckeltavlan och av någon faktiskt märklig anledning väldigt tilfreds med havstavlan. Ska rota fram spikar och hänga upp dem på väggen imorgon.

Kram och godnatt alla, nu ska en orolig själ sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0