Fortfarande, en natt senare. Aj.

Bakom bläcket är en giftig hemsida. Jag. Vill. Karva in bläck under huden. Nu tack. Ehu. Är fullkomligt säker på min kaninis, på insidan av vaden (jaaaaa, det är ett knepigt ställe att ha den på), men jag blir så sugen på mer mer mer. Illa. Mycket mycket illa. Bättre att inte göra något alls. Ehu.

I natt (i morse?) somnade jag typ fem. Dumt. Jag är trött som en tröttis och allmänt snurrig i hjärnan. Dubbeldumt. Speciellt om jag måste städa och packa. Vilket jag absolut inte orkar, för det är tråkigt. Jätte-super-tråkigt. Ska måla/fixa klart en tavla, om jag ids fokusera mig så mycket. Oh yes, jag tjatar mycket om mina tavlor nu.

Det får vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0