Come on, you'r really special

Jag är fett mycket fiende med vårt internet. Det segar sig och äcklar sig och hatar mig.
   Jag är ändå en duktig människa, jag har inte ens tänkt på att använda datorn sen i söndags! Hoho. Kan bero på att jag vart upptagen med jobb, pojkvän och kompisar, men men.

Hittills idag har jag hunnit med att säga hejdå till pojken som åkte till stugan (svikare där), duschat, läst tidning, solat och sytt ihop ett par byxor som var trasiga i baken. Och lyssnat på musik på mycket hög volym.
   Senare idag ska jag släpa med mig lillasyster ner på Birsta och köpa present till själasyster, såvida hon (Jess alltså) inte stannar på stranden hela dagen utan kommer hem i vettig tid. Under tiden ska jag vara med mig själv, leka med hundarna, läsa liggandes på gräsmattan, äta och dricka cola. Underbart. Faktiskt. Iblnad är det så skönt att vara för sig själv (ibland finns inget värre).

Solkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0