P.S. Erik är awesome

Awesome, oh jess. Måndag kväll+natt=Nemo. Hade superkul och sov som en liten gris under natten. Vaknade... inte utvilad. Gick till tandläkaren (det är kallt som satan), gick till HB, gick till Sporthallen, gick till Å-vik, gick till bussen (låter inte farligt, men det är långt) gick från bussen till Nolia-mässan och nu snackar vi alltså avstånd. Som under sommarhalvårets soliga dagar inte är avstånd att tala om alls, men annars - rena döden. Iallafall och speciellt nu.
   Nåja, Lusse-sällskap efter den dumma ovärda skoldagen (okej, mässan var helt ok, men seriöst, jag kunde ha skippat hela dagen och varit hemma och pluggat/sovit istället) och sedan Erik-sällskap hela kvällen.

I måndags köpte jag underbara vårskor, jag orkar inte gå i skolan imorgon men måste och nu ska jag sova för jag är superdupertrött.
   Godnatt.


Kommentarer
Postat av: dojte

det blev mycket promenad :P godnatt :P



sv: haha, tackar :)

2010-02-24 @ 08:49:09
URL: http://dojtes.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilken tid kom du till mässan? :)

2010-02-25 @ 08:34:25
URL: http://intesarskiltspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0