Pakeeeeet

Sitter hemma hos Lusse i hennes säng. Hm, why? Jo, för att jag fick veta på ryskan att om jag gjorde klart den uppgiften vi fick så skulle jag få hål imorgon, vilket är awesome eftersom jag börjar kvart över tolv då, vilket också Lusse gör så nu sitter vi på hennes säng och funderar på hur vi ska slå in Rias present. Juppjupp, vi har köpt en present åt Ria. Med vi menar jag mig själv, Lusse, Alex, Erik, Juho, Sebbe och Nemo. Hoho. Presenten gick på 499 riksdaler. Vad har vi köpt åt Ria-ria-ra? Moahaha, med risk för att hon läser detta så kommer jag inte skriva ut det. Hon får det på fredag. Tralla la.
   Nu ska jag försöka vara en supermodig människa och våga ringa hem till henne för att säga åt hennes mamma att "mwihi, detta har vi köpt, hoppas inte ni har gjort det". Risken är liten. Att jag vågar alltså.

Nu ska jag slå in presenten, todilo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0