Osammanhängande men innehållsfyllt så klaga inte.

Sitter hemma hos Eva och väntar på att hon ska skotta färdigt. Det har snöat som satan inatt! Dock är det bara strax under noll grader, hade hoppats på kallare väder så skulle jag stanna hemma från friluftsdagen. Man kan inte få allt i värdlen.
   När Nemisen skottat klart ska vi dra hem till mig och sedan till Birsta där jag ska in på IKEA och köpa ramar. Hämtade ju ut bilder förrgår, så jag vill rama in dem och hänga upp dem på väggen!

Humdidum. Jusstja, mötet igår lyckades hålla sig inom gränsen för två timmar. Vi var superduktiga. Och kom fram till bra beslut, samt bokade in två nya mötestider. Dessutom åt vi en supergod sockerkaka som jag bakat (skryt där, jag vet) och sugarsnaps. Hoho, gissa vad det är?

Urk, internet här suger stenhårt. Jag sakande Erik inatt för Evas rum var - är - iskallt och Eva är knyckig och jobbig att sova med.
   Nu ska jag sminka mig, dampa på internet och sedan hoppas vi på att Evis-pevis är klar snart.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: M

Ha en bra söndag kväll! :

2010-02-28 @ 21:02:27
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0