Nyckelpigsnyckel

Skoldagen mest bara gick ganska fort och var ganska okej. När dagens lektioner var slut gled jag in på Hedbergskas bibliotek för att se på när Alex läste en bit av sin novell och titta på Sebbe och Christoffer spela banjo respektiver gitarr, eftersom det var något event för att göra reklam för novelltävlingen eller något. Jag vet inte riktigt, men det fanns cider och godis så jag var nöjd. Iallafall tillräckligt nöjd för att stå ut tills jag fick träffa min man. Supersupersuperheltbäst! Gosch, jag har saknar honom. Hmpf, faktiskt inte fått träffa honom sen i söndags, vilket är en hel evighet sedan.
   Vi "firade" med att åka hem till mig, mysa, äta middag redan vid fem (!) och sedan ligga i sängen till typ kvart över åtta. Bäst.

Imorgon har jag engelskaprov, grammatik. Önska mig lycka till, jag och grammatik är inte alltid bästisar. Eller, typ... Om jag nyligen läst, eller läser, en bok på engelska skriver jag uppsatser med utmärkt grammatik. Har jag bara sysslat med engelska på skolan en längre period så suger min grammatik stenhårt. Så ungefär vart annat prov går toppen, resten botten. På ett bra tag har jag varit för snurrig för att ens orka läsa saker på svenska, typ. Ehee...
   Men som sagt, önska mig lycka till. Det behöver jag.
   Efter skolan måste jag också hem och göra en hajfena. Har, vilket är ganska försåerligt, inte gjort någon idag. Vart för upptagen med min pojke. Sen är det maskerad hos Ria, tjoho!

Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt, skriva upp tre halvdana inledningar och avslut till retoriken och sedan sova, för jag håller på att somna som jag sitter nu.

Godnatt!


P.S. Min korsett är skickad<3

Kommentarer
Postat av: Alex

Woom <3 du och herr erik är sötpluppar 8D

Lycka till på provet <3 och och och du måste läsa hungerspelen :D

2010-02-11 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0