Lusse gästbloggar!

Hmm, meningen var att jag skulle börja med att säga att Hannah och Erik sover utan lakan när de sover, i alla fall hos hennes pappa... De är liksom bara i fall att någon ville veta (A)

Hmm, hoho va roligt det här är! Gästbloggar, fy tusan va kul vi är! Hannah ska gästblogga på min blogg sen =) Så kika in de också =D

Vi har sett på Bridget Jones Diary idag och den hade Hannah aldrig sett!

Nu ska vi äta, kommer snart (19:08)

Haha, tillbaka, Hannah bet mig nyss i benet och maten var god!
Bussen gick precis, tjoho, jag måste ringa pappa nu och jag orkar inte!
Bättre tider är på väg =)

Lusse hälsar Puss Puss

Kommentarer
Postat av: hannah

Men Lusse, jag har visst lakan!:O

Det är bara det att det glider undan när man sover! Precis som alla andra sängkläder... och sängen

2010-02-03 @ 06:23:00
URL: http://zebratankar.blogg.se/
Postat av: Lusse

men jaaa, men ni är konstiga för att erat lakan glider undan! de gör inte mitt, tihi^^

2010-02-03 @ 09:00:26
URL: http://paperplanes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0