Knarra med rösten och vifta på öronen

Jag borde så klä på mig färdigt. Sitter i leggings och snyggaste juridikprogramströjan och orkar inte göra mig klar. Mycket trevligare att diskuterar musik med Niklas. Om typ en timme ska jag gå till bussen och vara skitlat som tar 77:an ner till Birsta där jag ska träffa systeryster Alexandra för att hon ska köpa en jacka. Sen vet man aldrig vad framtiden bjuder på.
   Skulle vara trevligt om någon ville hitta på något ikväll, jag är absolut inte på hemma-humör.



Ignorera det faktum att rosafärgerna i bakgrunden och på på bilden ser grisiga ut tillsammans



But now it's up and away, frukosttime!

Kommentarer
Postat av: Maria

iih, jag älskar din superkisse :'D

2010-02-08 @ 19:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0