Ja e en astronat!

Rawr! I'm a monster! Som sitter vid datorn och lyssnar på musik och läser bloggar istället för att plugga straff- och processrätt/kriminologi som jag har prov på imorogn. Hehehehe. Jag är verkligen ingen pluggmänniska. Jag är för bekväm av mig. Jag vet att jag skulle höja alla mina betyg med ett snäpp om jag bara ansträngde mig lite, men jag orkar inte. Slutade plugga i åttan och har inte orkat ta upp vanan att alltid göra mitt bästa.
   Helgen har varit awesome. I fredags var jag på brsta/stan med Alex, sen sov Nemo hos mig. Vi var busiga och sov på soffan i gillestugan, hoho. I lördags åkte jag och Nemosen till stan och drygade omkring tills vi hamnade på Chokladhuset där vi myste bort en timme och sen hyrde vi film och drygade vidare. När stan stängde vid fem hittade vi en Ria och gick till Suhibar för att ha middagsmöte med UMR. Jag, Josse, Ria och Jackie. Plus Lusse, Linn och Anna via telefon. Men vi var duktiga och höll oss till ett en-och-en-halv-timmesmöte där vi kom fram till saker, tjoho. Som bland annat att vi ska ha nästa möte i slutet av Februari hos mig, att vi kanske ska försöka fixa in oss på ett arangemang som Amnesty ska hålla samt att vi ska skicka två personer till kongressen i whateverköping. Ehu.
   I vilket fall - efter middagen hittade vi en Erik och en Mathias och åkte hem till mig och såg på film. Sen sov Erik och Eva hos mig och det var supermys. Jag syndade och köpte godis. Bad Hannah, shame on you. Fast ibland får man faktisk fuska och jag kan alltid se det som en belöning för att jag inte köpte byxorna på Gina... Hehe.

Nu ska jag ta mig i kragen och läsa igenom kapitel tre i LEX: Straff- och processrätt och vara en duktig flicka.

byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0