I've got my head into a toaster, oh yes ~

I've got my head into a toaster
   Jag måste definitivt skriva en låt som ska heta så.

Två lektioners skoldag, as usual på måndagar. Ska snart ta itu med pluggandet, har naturkunskap och retorik som jag vill beta av, även kanske psykologi, men den tror jag att jag börjar med imorgon när vi ändå har psykologi på morgonen liksom.
   Fått ett lustigt brev från SIFO. En undersökning. Som vanligt när jag får brev blir jag jätteglad och skuttar och måste skryta om att jag fått brev. Även när det bara är typ bankbrev och sånt. Ska snart kolla igenom frågorna, ifall de känns okej ska jag fylla i dem och ifall det känns okej ska jag skicka in det. Älskar att kryssa i frågor, men tycker inte om när folk snokar i mitt liv.

Som kanske inte alla vet ska pappa och Madde ju gifta sig i sommar. Femte Juni för att vara exakt. Jag och Jenn är på dem om ett tema - dels för att vi, iallafall jag, vill vara med och planera brölloppet, men också för att man måste ha passande klänningar. Iallfall jag, Jenn och Jess. Hehe. Madde föreslog att ha något i färgerna rött, svart och vitt, men var lite tveksam eftersom det inte är direkta brölloppsfärger, och vad kan man ha för tema på det? Pappa och jag tände till direkt och typ bara "SKA!!" i munnen på varandra. Ganska underhållande och ja, jag vet att ni bara måste ha del av den informationen. Men seriöst, tänk vad läckert med shackrutor och röda detaljer... Mhm!

                              


Kollar lite smått runt på klänningar och skor som jag vill ha... Pappa och Madde har lovat att köpa kläder till oss kids. Iallafall bidra med pengar, jag, Jenn och Simon kan bli lite dyra i smaken ibland, hehe.

Fika-time och plugg, cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0