Hemma i min säng i ett hus ligger någon som är jag tror jag

Har inte fått nästan något arbete gjort och dessutom har jag huvudvärk av för mycket dator. Det är synd om mig.
   Inatt drömde en skitknepig dröm:

Ingen ville längre föda barn, eftersom det var bättre på alla sätt och vis att adoptera. Detta gjorde att det rådde barnbrist och jorden höll på att undebefolkas. Räddningen låg i vissa utvalda personer som man ansåg att om de fick barn så skulle alla andra inse att det var okej att föda sina egna ungar. Jag var en av de utvalda.
   Dock fanns där ett problem: Jag var steril.

Superdröm. Jätteknepig. Det knepigaste är att den kändes så otroligt verklig! Speciellt som jag kunde se allas ansikten... och som jag ville ha min Alice!
   Jag skyller drömmen på att låg låg och tänkte på vad superbra det vore om man slapp bli gravid. Dock kom Alice och spökade och skällde på mig för att hon aldrig skulle bli född om jag började mixtra med min kropp. Suck suck, life's hard.

Iallafall: Jag ska nu släppa ifrån mig datorn och börja på min bok som jag vill läsa och hoppas på att huvudvärken släpper.
   Cheers


Kommentarer
Postat av: Jos

har du också tänkt döpa ditt barn till Alice? :O

Jag har tänkt det, men det är så många som döper sina barn till det nu :(

2010-02-15 @ 20:20:41
URL: http://jossnn.blogg.se/
Postat av: hannah

Jos: jess, det har jag varit tvärsäker på i sisådär tre år kanske;) det har varit ett "ahmen det är så fiiiint, det skulle jag kunna döpa mitt barn till!" sen jag var tio kanske:)

och efter burtons alice-film lär det knappast bli färre!

2010-02-15 @ 21:39:49
URL: http://zebratankar.blogg.se/
Postat av: Angelina

sv: haha aa ;) :)

2010-02-16 @ 19:51:47
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0