Dagstrul

Ska snart ner på stan och leka med mamma. Hon ska prova jeans och jag ska vara sällskap och säga "snygga byxor" eller "hm... du får ju fina ben, men ditt arse ser förjävligt ut i de där". Man ska vara ärlig.
   Pinade mig iväg till skolan idag, ingen ork, satte mig och väntade på att lektionen skulle börja... och fick meddelandet att den var inställd. Tjolahoppsan. Ingen samhälle, ingen engelska, ingen psykologi. Geografi vid två. Den lektionen omvandlades till hemarbete och dagen kändes fett ovärd. Nåja, det fanns svinaktigt god potatis på lunchen iallafall.

Ikväll är det bild, jag ska äta ute med mamma, jag får träffa min pojke och dagen känns plötsligt meningsfull.

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0