God Jul

God Jul alla! Hoppas er dag inte varit lika stressig som min. Eller ja, den började hos pappa med frukost och julklappar. Sen var det bara att hoppa in i duschen för att åka till mamma på lunch och mer julklappar. Efter Kalle Anka gick vi till mormor och åt middag och fick mer julklappar. Där var också en massa kusiner, både stora och små..
   Kuser, både stora och små. Och mostrar i alla storlekar. Hysteriska småkusiner som bara ville ha mer och mer och mer och en hysterisk moster som kräver att all fokus ska vara på henne och så på toppen en full styvmorfar som blir lite väl närgången mot alla kvinnor utom småbarnen och mormor.

Det blir alltid så. Julen är för mig inget mys, det är en massa krav. Jag hatar det.

Nu längar jag efter Erik som fan, vill bara krypa ner i sängen med honom och inte kliva upp förän imorgon förmiddag. Tyvär kan man inte få allt man önskar sig. Fick ju fina julklappar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kent Johanssson

Vad kul att du tycker att våran familj är helt hysterisk.

Du som alltid har varit den mest krävande och egoistika ungen jag träffat ska behöva uttrycka dig så här. Äpplet faller inte så långt ifrån trädet, tänkte just på din mamma. Våra barn har läst vad du skrivit. Så nu slipper du träffa oss något mer.

2011-03-01 @ 00:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0