Date up

Jag är supertrött och på dåligt humör. Till frukost, som intogs klockan åtta, åt jag en halv smårgås. Till lunch (vid tolv) serverades risgrynsgröt, så jag åt två mackor och fyra stora pepparkakor. Runt lite innan ett köpte jag en baguett med sallad och gurka, så där slank det in lite vett.

Nu under värdlens tråkigaste filosofilektion (som alltid) har jag fått sätta tänderna i en underbar clementin också.

Efter skolan blir det till att gå till körskolan och plugga teori, har ju det juvliga (ljuvliga?) teoriprovet imorgon. Hoppas jag klarar det. Hoppas hoppas hoppas. Jag måste klara det!
När jag kommer hem blir det skolplugg och bakning. Hade ju så trevligt glömt bort att vi har marknad imorgon (guldtrofén) och jag har lovat att baka. Blir ett gäng peppisar och kanske någon muffin - med Alex supergoda biscottis blir det nog rätt bra i slutändan.

Åh, bajs. Jag är så trött.

Kommentarer
Postat av: E

kram<3

2010-12-13 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0