Sådär som är när man sörplar Max-läsk och har bara tråkigt.

Hittade på en kompis bdb. Rätt kul.


FALSKA VÄNNER: Knackar på din dörr!
ÄKTA VÄNNER: öppnar dörren och ropar: "JAG E HEMMA!"

FALSKA VÄNNER: Är oroliga för att du ska avslöja deras hemligheter .
ÄKTA VÄNNER: Vet att det aldrig skulle hända.

FALSKA VÄNNER: hjälper dig ut ur fängelset
ÄKTA VÄNNER: sitter brevid och säger: Jäklar vad vi hade kul!

FALSKA VÄNNER: Saknar dig när du är bortrest
ÄKTA VÄNNER: Saknar dig när du är på toa!



Jag kom genast att tänka på Alex och Em. Minns när vi var små, jag och Emelie. Aldrig att vi ringde på, eller tja, jag, artig som jag var, ringde och öppnade dörren i samma rörelse. Em öppnade och ropade hallå. Inbjuden eller oinbjuden spelade liksom ingen roll.
   Förr när jag och Alex var som nykära så saknade jag henne kanske inte när hon gick på toa men om vi inte hade träffats på en hel natt! Ja jävlar! Varje skoldag var värd för då fick jag träffa 'na. Nu överlever jag, men nog har jag saknat henne i sommar.

Nästa vecka ska Lusse fixa ihop en liten "tjejgänget i 7/8/9:2 a"-träff, hoppas Nea dyker upp. Och Emelie, henne saknar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0