Och allting som ni saknat, det kom jag för att ge

Jag städar rummet.
   Det faktum att jag har för mycket kläder och för lite förvaring gör mig irriterad. Fast. Förvaring har jag ju. Utspridd på mitt rum, hallen och Simons rum. Hurra. Inte. Jag fick en till korggrejlådförvaring som jag tänkte ha till målarstuff. Skit på dig säger förvaringen. Här ska vi förvara kläder!
   Önska mig lycka till. Jag måste besluta om jag vill ha mina underkläder eller mina tröjor, byxor och kjolar på Simons rum. Klänningarna och tjocktröjorna har jag i hallen och jag måste köpa fler förvaringsäckel till målarsakerna och... allt annat. Hyllor låter som en rätt bra idé just nu.

Äckelrum.

Äckelhannah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0