Nödvändig onsdagsmorgon. Oh yeah.

Åkej! Nu äre såhär va, att jag ska ut på värsta promenaden (på typ fem minuter) med mamma när hon har ätit klart sin frukost och sen kanske jag struttar med henne en bit till jobbet ifall hon cyklar vill säga. Sen när jag kommer hem, vet ni vad jag ska göra då? Gröt! Havregrynsgröt med äpelmos... Åh, jag dregglar fan när jag tänker på det, så sjukt gott! Hoppas vi har mjölk hemma... Känns som en ganska bra förutsättning för gröt liksom.

Inatt typ vid tre kanske så åt jag nattmat. Fett busigt. Tre mackor utan någonting och en sjukligt god nektarin. Jag höll på att svälta ihjäl.


Min mat. Med flashiga röda pilar som visar var i bilden nektarinen(?) och mackorna ligger. Eller ja, två mackor, den andra molåt jag när jag gick upp för trappen.
Med i bilden är även diverse sladdar, en mobil och älgen Jerker, så det kan nog vara nog så förvirrande.


Pez and love!

Kommentarer
Postat av: Rasmuslone

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-08-14 @ 10:28:19
URL: http://rasmuslone.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0