Jag såg en bild

Men jag vill skriva som jag vill, låta papprena riva, men jag måste skriva som alla andra gör.

Att brev kan göra en så glad. Ord. Jag vill ha en skrivmaskin. Åh. En gammal tung en, en fin en. Helst med ett gäng fungerande färgband till, ehe.

När jag kom hit förresten, så hittade jag två angenäma överraskningar.
   Den ena var det lilla enkla att jag glömd att jag städat på mitt rum. Oh, det är ganska stort ändå. Men golvet kändes så övertomt, så nu hat pappa lovat att köpa en matta åt mig. Helst vill jag ju ha en vit och fluffig, men det får jag se hur det blir med den saken.
   Den andra överraskningen: Ett målarhäfte! Tio sidor canvas. Jag vet redan vad som ska bli av den första sidan. Mwihi, glädje, glädje.


Kommentarer
Postat av: Ria

Ett häfte med canvas? o.O Det där får du förklara för mig sen!

2010-08-13 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0