Helgrapport. Som om någon är intresserad.

I fredags var jag hos Jonas med folk och levde loppan. Åt kött och låtsaskött fast allt vart fetbränt. Spelade Cluedo och lekte med Rias hår och sov på mysigt loft.

I lördags lärde jag mig att det går att äta müsli med mjölk och sen flyttade jag till Erik. Har gått i samma kläder (inklusive underkläder) fredag-lördag-söndag. Urk. Fast jag fick låna en tröja av pojken, min luktade surt (fel på källaren) och svett. Eriktröjan luktar Erik.

Imorgon (ja, tisdag alltså) börjar skolan. Bajskorv, jag är inte redo nu. Är inte redo för någonting egentligen, hela dagen har jag mått soppa och försökt att inte göra det, för det är Erik som behöver tröst nu och inte jag fast på bussen hem satt jag och grinade och sen har jag gjort det större delen av kvällen. Grinat och druckit te.

Har roat mig denna natt med att grilla marsmallows (Ria, jag har inte ätit upp alla, du får tillbaks dem på tisdag, kej?) med tändare.

Kommentarer
Postat av: Ria

HÄDARE!!!!! Du får verkligen inte äta upp alla. Det är alldeles för mycket för en mage, hohoho. Jag kan vara din sängbo ikväll och dela på marsmallows bördan. x>

2010-08-23 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0