God dag Dag, hur har din dag varit? (Mitt första Dag-skämt ever, faktiskt)

Vad jag har åstakommit idag:

  • Ätit frukost. Känner mig apduktig.
  • Dushat.
  • Noppat halva mitt vänstra ögonbryn.
  • Städat garderoben. Dock saknas det galgar och korgjoxamojserna står kvar i hallen.
  • Ätit smörgåstårta plus tårta (mami fyller år)
  • Spelat Sims3
  • Lekt med Dexter

Jag erkänner. Jag blev väckt tolv (hos mamma får man inte sova längre än så, buhu) och har mest degat framför datorskärmen varför nästan inget har blivit gjort. Seg som fan i hjärnan, fast jag hade en liten piggknäpp ett tag efter frukost då jag iddes dusha, klä mig snyggt och sminka mig varefter jag rev ut alla mina kläder i hallen så Simon blev instängd på sitt rum ett par timmar. Ikväll ska jag stänga ner dator och så vidare tidigt. Typ tio. Förhoppningsvis somnar jag rätt direkt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0