(fett gott med mat i hungrig mage nu altså...)

Jag fick fetaste suget efter benvärmare helt plötsligt. Liksom "nooooes jag har bara tre par" ungefär. I vinter behöver min garderob piggas upp: fler svarta tröjor, några svarta klänningar, kanske ett par svarta kjolar. Och så en miljard multifärgade strumpbyxor så klart! Ehe.
   Det där med byxor är nog inget för mig. Visst, det är bekvämt, men... Jag känner mig aldrig fin i det. Varken i de helläckert röda, de svarta med skitfränt gröna sömmar eller de blåsvartrandiga känner jag mig mänsklig. Mer typ i stil med vad brudar i skitiga, alldeles för stora mjukisbraxor gör.

Färgglada kläder är nog inte riktigt heller min grej. Är bekvämast i svartvitt och trivs nog allra bäst i helsvart med checka små färgglada detaljer.

Men så är jag nog den enda i världen som känner mig festlig och färgglad i svart tröja, svart kjol, svarta strumpbyxor, svarta doc martens och... röd ögonskugga?
   Nej, vi lägger ner det här va?

Ehe, jag är fett med trött och som vanligt sover jag inte. Imorgon blir det ändring på steken för då sover bästa Erik här. Tills dess får jag roa mig med att tänka över min garderob ett par vändor, vilket jag tydligen gjorde alldeles nyss? Eller? Benvärmare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0