spindelgris

Är hos pappa och har finslipat på min novell. Imorgon ska den lämnas in. Jag är faktiskt lite nervös. Första priset är på tvåtusenfemhundra kronor och jag vill faktiskt ha de pengarna!

Det är fortfarande soligt och ganska varmt ute, vi grillade korv hos mamma, men åt innomhus. Nu är jag hungrig igen. Och insåg precis att jag glömt min bok hos mamma! Panik! Jag som precis kom på den geniala idén att jag skulle göra en kopp te och sätta mig ute och läsa. Så har jag ingen bok. Hemska tider.
   Får läsa något annat då! Vad det är synd om mig.

Förresten blev jag påmind om den här godbiten till bild igår! Klicka för att göra den större och mer läsvänlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0