Nässelfjärilsoppa

Förresten så fick jag ägg och bacon till frukost idag. Härliga burhönsägg och genmnupilerad flottig bacon. Mums. Ibland är det på något sätt skönt att vara medveten om vad man äter. Hur maten producerats, vartifrån det fraktats, hur djurens (och människornas) förhållanden ser ut.
   Ibland får det mig att vilja kräkas och sedan leva på typ bönor jag odlat själv livet ut.
   Men ibland. Ibland. Får det mig att känna mig så brutalt mänsklig.

Ska till Ria snart för möte och te. Vi har skapat en dagordning och vi har satt upp en tidsplan. Önska åtta(?) fnittriga flickor lycka till med mötet.
   Ett par länkar jag tycker kan få synas. Se, läs och ta till er.

Ungdom Mot Rasism (officiella hemsidan)
Rösta Demokratiskt (projekt som UMR sysslar med i år)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Väldigt bra inlägg!

2010-04-18 @ 20:17:26
URL: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0