Misserabel dag.

Jag har seriöst suttit vid datorn från en halvtimme att Erik åkt till nu. Två toaavbrott och ett lagapommesochsenhämtademavbrott. Det är typ tre timmar. Jag skulle aldrig klara ett LAN. Jag spyr över alla datorer om jag sitter mer än två timmar, det är så meningslöst och tråkigt. Pappa ringde och tyckte att jag skulle gå ut. Jag har ingen att promenera med. Hatar att gå ut själv, såvida jag inte har en hund med mig. Har inga pengar på mobilen så med lätt ångest inser jag att jag får sova ensam ikväll.
   Har inte ens stuckit näsan utanför dörren idag, det är illa. Ätit mig led på godis. Har iallafall en ganska god middag framför mig. Lövbiff och pommes. Och äppelcider, såvida jag inte får fetryck och dricker upp den nu.

Imrogon blir jag smått rik på tvåtusen kronor. Eller, jag lär knappast få pengarna direkt, kattaffären avslutas iallafall. Måste hitta Tindras ägarbevis. Snyft. Min paranoida kissekatt. Höhö, hon har bott hos Jossan och Niklas ett halvår och de får fortfarande inte lyfta henne/hålla fast henne. Niklas kan plocka upp henne, men bara kortkorta stunder, sen ska hon ner. Den enda som kan gå omkring med henne är jag, tralla la. Tja, knappast nu längre visserligen, de flesta djur har en förmåga att ganska snabbt byta "ägare" (alla vet att man inte kan äga en katt, det är katten som äger människan).

Jag kanske ringer Eva ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0