I want to know, we want to know

Natten till idag (och alla andra dagar i veckan) sov jag dåligt och att mitt simkort felade i morse ledde till en störtdykning. Men jag slog ett eget rekord och gjorde iordning och åt frukost (rostat bröd, te och fil-å-flinger) på tio minuter.
   Sen var jag väldigt trött.
   Sen var jag på dåligt humör.
   ... och skrev Nationellt prov i Engelska B.

Trött på skolan och leds och slut i huvudet, men skoldagen var ändå mysig på sitt sätt. Jätterolig retorikredovisning i kroppsspråk och så träffade jag fina flickor när vi slutat. Vilket innehöll massor med kramar från bland annat någon jag aldrig träffat, men kramar är vad jag behöver idag. Alldeles massor med.
   Mötte mamma och gick på banken. Ska skriva på ett papper - kanske - och sen kommer jag fått tvåtusen kronor. Mums.

Pappa tycker det är jobbigt att jag envisas med att flyga tills jag krachar, men jag vågar inte mellanlanda någonstans. Det finns ingen där och vinkar åt mig.
   Vi ska övningsköra med bilen ikväll. Det blir första gången jag kör Volvon och jag vet att jag kommer sakna stora bilen. Men Volvo var det fösta jag körde (när jag var tretton) och jag tror jag kanske känner mig hemma i den, det är precis samma modell. Jag ångrar verkligen att jag lät det bli en tre år lång paus (från fjorton till sjutton), för jag vill ha körkort innan sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0