"I love you so much it's retarded"

Jag har varit med Alex idag, tralla la<3
   Skämde bort mig med ett par nya jeans. Volcom, svarta med gröna sömmar, 65kr på Återkommande mode (second hand). Och en bok. "Vad är så skört att det bryt om du säger dess namn?". Jag älskar den gåtan och boken är uppbyggt på et diktiliknande vis med korta kapitel. Den handlar om kärlek och om död. Jag hoppas jag blir lika kär i innehållet som i allt runt om.
   Dessutom köpte jag roibooste med smak av lime och kanel på Indiska. Jag är helt kär i det.

En annan sak som jag är kär i är filmen "Nick & Norah's infinite playlist". Jag och Alex hyrde den idag. Den är underbart underbar. Jag älskar boken, men jag gillar definitivt filmen lika mycket. Fast på olika sätt. De skiljer sig åt i väldigt många vesentliga saker, men på något sätt så stör jag mig inte på det. Annars har jag jättesvårt att se filmer baserade på böcker om jag läst böckerna. Jag ska iallafall tvinga Erik att se den mned mig imorgon.

P.S. Jag köpte boken "Så värt" till Simon. Jag hoppas han läser den.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag vet svaret på gåtan :O

2010-04-07 @ 01:48:52
Postat av: hannah

Det vet jag med:P Höhö

2010-04-07 @ 12:13:53
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0