Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Om ungefär tjugo minuter ramlar lillasyster in genom dörren. Hon blev leds på att jag låg och sov och så är småkusinerna hos mormor, så hon och Dexter gick dit. Sedan ringde hon och väckte mig klockan elva, den lilla dummingen.
   Nåja. Vi ska ner på stan och kolla på kläder och inredningssaker och bara vara sådär systerflummiga. Ibland märks det inte att Jess nyss fyllt fjorton - hon är otroligt mogen för sin ålder. Och utseendemässigt finns det knappt någon som tror på att hon är så ung som hon är.

Det känns ganska skönt att ha så bra kontakt med henne. Det känns också bra att Simon och jag börjar komma mer överrens. Förut slogs vi så fort vi var i samma rum, men nu går det att samtala med honom! Tufft. Hehe.

Nej, nu måste jag borsta tänderna och sminka mig. Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0