Erhum.

Precis som alltid när jag är snorjävla trött kan jag inte somna. Så jag startar upp datorn istället* och läser bloggar. För en stund sedan ramlade jag in på Vildungens blogg (vilken jag brukar försöka ramla in på någon gång i månaden, minst). Iallafall så hittade jag ett blogginlägg med en liten video... Med Eduard Khil. Det intressanta i detta är att jag idag (okej, igår då) blev tvingad att genomlida detta typ en miljard gånger när jag var hos Erik.
   Så nu misstänker jag att min pojkvän i smyg läser bloggar, något som han bedyrat att han inte gör (förutom min då, eftersom jag är så extremt språkligt fantastiskt så han bara inte kan låta bli det. Eller om det är så att jag råkar vara hans flickvän, det är detaljer jag inte spekulerar vidare i).

Jag lovar och svär att jag ska delge er denna fanastiska man imorgon (okej, idag om några timmar), men nu ska jag faktiskt sova

*Under middagen hade vi en mycket intressant konversation om att "slå på datorn" och att "sätta på datorn". För säkerhets skull ska jag börja lära mig att säga att jag "startar upp datorn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0