:)!

Åh, jag är glad. Förutom en toppenmiddag på kyklingfilé och knepiga skruvade pommisar, pyssel med brölloppsinbjudningar med Maddson och stundande picknick med Lusse, Markus och Erik på lördag (samt självklart umgänget med Alex och Eva jag kommer att uppleva) så håller även Johan på att skicka en massa musik till mig. Jag är en sån där jättekonstig människa som inte gillar att ladda ner saker och så har jag inte Spotify. Knepiga Hannah.
   Jag ska nog ta itu med min retorikuppgift... Hm.

På något sätt känns det som att den här veckan kommer bli bra. Inte allt för mycket i skolan - inga prov och inga större inlämningsuppgifter och så hoppas jag att finvädret håller i sig.

Jag är ganska glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0