Drömsekvens

Inatt drömde jag något. Jag minns inte vad, jag var så förvånad när jag vaknade att jag glömde den direkt. Jag vet att jag hade sex med Erik (men hoppsan vad ovanligt) och min mammas moster Gunhild var med på ett hörn. Iallafall så skulle jag i drömmen sms:a till Erik för någonting. Vaknar och... Håller på att skriva ett sms! Anledningen till att jag vaknade är för att jag ställde väckarklockan eftersom jag ville vakna i tid så jag ska hinna städa innan mötet. Vilket var ganska tur, annars skulle Erik fått ett knepigt sms där jag, om man är duktig och kan läsa bland alla lösryckta ord, tackade för senast och en trevlig natt.
   Jag var typ "WTF?".

Kommentarer
Postat av: Ria

HAHAHAHA <3 Snart bloggar du i sömnen.

2010-04-28 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0