Bortom värden utanför

Haha, vad jag har hållt igång ikväll. Efter skolan (självklart fick jag inget plugg gjort) träffade jag Erik och vi åkte hem till mig. Jag har kommit på att jag har ledsnat på spenatsoppa. Vid halv sju - sju någon gång gick vi ner till stan. Jag till Pipeline och han hem. På Pipeline hittade jag en Nemo i sällskap med knepiga, hypriga människor (Mika, Robin och Emma) som såg på konstig film så jag gjorde dem sällskap.
   Jag har varit full med överskottsenergi ikväll. Promenaden ner till stan piggade upp mig jättemycket, så jag tvingade ut Robin och Emma på en promenad och när jag gick hem fick jag sällskap av Robin. Vi tog oss från Navet till mig på en kvart. Sug på den du, Alex!
   Dock är jag fortfarande på promenadhumör. Jag vet att när jag väl lagt mig och kopplat av kommer jag att slockna, men sålänge jag håller igång kommer min energi vara... väldigt hög.

Imorgon efter skolan kommer jag ha Nemosällskap. Övernice. Vi ska laga mat. Köttfärssås. Jag finner det ytterst ironiskt att den enda vardagsmaträtt jag behärskar till fullo som inte är snabbmat är den maträtt jag är så sjukt jävla överleds på. Jag kan äta det, jag tycker att det är okej smak, men finns det alternativ är det sällan jag inte tar det.
   Dessutom gäller långpromenad och övernattning. Mycket mycket trevligt om jag får säga det själv.
   På fredag kommer jag vara hos Ria och har skrivarstuga för UMR. Skriva tiggarbrev och insändare. Nicenice. Ni glömmer väl inte bloggen? Dålig uppdatering nu, men vi kommer bättre oss på det, förhoppningsvis kan jag delge er vårt arbete på lördag.

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0