Jag har letat varje dag, varje dag och natt

Har nu satt mig till rätta på biblioteket, min ständiga måndagstillflyktsort (fast nog brukar jag sitta här annars också). Min hörna är ledig, jackan har jag krängt av mig och naturkunskapsoken bara tigger om att jag ska öppna den för att plugga. Nog ska jag det, men inte nu. Först ska jag läsa lite bloggar...

Har köpt alla-hjärtans-dagpresenter till Erik. Slutsumman ligger på nätta 309 kr... Men det är det värt. Erik är värd allt. Och jag vet ju att han kommer uppskatta sakerna så himla mycket! Liksom, det är ju inte sakerna som är poängen, det är värdet i om han uppskattar det och det faktum att jag ger honom dem som är det viktiga. Sedan hur mycket eller lite saker kostar, det har inte med saken att göra.
Så är det alltid. Med allt. Det emotionella värdet före det materiella.


För att ni inte ska bli allt för avudsjuka på Erik som får ha hela mig idag så får ni en fin bild som jag har pimpat med lite stjärnor, för att ni ska förstå hur stor jag är. Typ viktigare än Kissie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0