Te och kärlek.

Jag sjukanmäler mig gärna ett par veckor nu. Orkar ingenting. Men det finns ingen anledning, så det är bara att rycka upp sig och plugga på.
   Positiva saker är iallafall att det börjar gå till sig med körningen. Idag körde jag från pappa till mamma och lyckades bara med ett enda misstag (råkade gasa medan jag växlade) så det är ju ingenting. Jag börjar till och med få till det med att växla ner. Jag är mäkta nöjd. Hoppas mamma vågar ge sig ut på vägarna med mig (stor chans), för jag vill gå på så få körlektioner som möjligt.

Well, nu ska jag nörda Sims. Finns inget bättre på söndagar.


Natten till idag spenderades hos finaste Julia tillsammans med Erik. Under kvällen var även Lina och Kattis där. Trevligt värre. Vi såg Notting Hill. Den var mys, aldrig sett den förut.


Fin-Alex (till vänster) och fin-Julia (den andra) förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Maria

Woop, woop! Jag har tagit den exceptionella bilden :D

2010-09-20 @ 02:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0