Tröttsippa, tröttsippa, vifta på sin svans

Idag har jag varit seriöst supermegatrött. Jag är grymt glad att tjejkvällen hos Lusse ställdes in, och att jag inte bestämt något med någon annan. Helt ärligt alltså. Jag har varit på väg att somna hela dagen - en gång ståendes - och efter sista lektionen slog det över och jag blev äckelflum. Vilket visserligen alltid är lika awesome för stunden, men som bara tömmer energin ännu fortare.
   Jag vet inte om jag borde sova ett tag, eller om det är dumt och att jag istället ska lägga mig tidigare. Det lutar faktiskt åt ett par timmars sömn. Måste bara äta upp min avokado först...

Kommentarer
Postat av: alex

Hahaha du var gulligt trött :'''D

<3

2010-03-26 @ 19:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0