När man fokuserar på fel saker i film och blir frustrerad.

Jag. Fick. Just. Ninja. Ont. I. Magen.
   Och för att ha något att göra så säger jag att det är ditt fel.

I vilket fall. Jag har just lekt på bion. The Cinema. Teatern med skådisar på duk. Vad du vill.
   Jag kom, jag såg, jag segrade. Kanske inte det sista då, men jag såg Inception och den filmen var helt fucking jävla awesome. Unspoiling spoiling: FUCK YOU JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDE MED TJEJEN OCH KILLEN. Fnys.

Jag är sjukt ofokuserad. Ehu. Dessutom är det sjukt fint väder ute och jag vill sätta på en gata någonstans och har ingen att göra det med. Tyck synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Sania

Jag brukar kunna sitta på en gata :D



...Det är alltså en film man bör se? :3

2010-07-30 @ 11:10:12
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0