Tänk om man hade en liten, liten.. Vad Alex?


Ingen supersmickrande bild, men det är iallafall mina äslklingar plus
Sebbe från en avgrillningarna på Södra i sommras... Åh, vad jag vill
ha sommar nu! Jag är ingen vintervarelse. Eller skolvarelse. Hm.


I fredags fick jag sovsällskap av Erik, vilket var bäst. Dock var vi vakna lite längre än jag önskat... Men så kan det gå. Var tvungen att kliva upp vid tio och äta macka för jag höll på att svälta ihjäl (vaknade första gången vid fem-sex, men det kändes lite väl tidigt att äta frukost då, så jag lyckades somna om), Erik den bögen vägrade kliva upp ur sängen. Vid tolv var jag hungrig igen, och efter lite lock och pock fick jag upp honom vid ett då vi delade en pizza. Han är inte morgonpigg direkt!
   Lördag kväll spenderades hos Linn med en massa mysigt folk. Vi bakade en helt awesome sockerkaka med blåbär i, gjorde ritcharader och skrev knepiga historier. Vid tolv drog jag och Alex oss hemåt mig och slocknade någon gång mellan halv ett och ett... Fast det jämnade ut sig med att vi vaknade elva och åt en massa fruktsallad till frukost! Och kröp tillbaks i sängen för mys (och efter ett tag, flumm). Alex försökte döda mig på allehanda vis (kittla mig, bita mig i hälsenorna) och underminera mitt självförtroende ("'Du är som en burk - hård på utsidan och tom på insidan'[...] Nej, det stämmer inte. Du har lika mycket känslor som en sked!").
   Fast Alex är bäst ändå.
   Erik med.
   De är bästisar (hahahhahaha).

Nu är Hannah hungrig, vilket passar ganska bra, för om en kvart ska mami steka amerikanska pannkakor med blåbär! Det är superawesome. Vid sju ska jag hem till pappa... där jag inte har något att göra. Jag hoppas verkligen att jag får en dator när jag fyller år! Inte allt för dödligt lång tid tills Mars. Jag överlever. Om jag inte får det hoppas jag på att han snart rotar fram "Natural born killer" åt mig och att jag får den där jäkla DVD:n av mamma någon gång. Eller snarare - jag hoppas mormor lämnar tillbaks den så jag kan få den. Så får jag någonting att sysselsätta mig. Jag vet inte, på något sätt känns det som att jag alltid har mer att göra när jag är hos mamma. Kanske fär att hon bor nära stan och kompisar, kanske för att det är ett mysigare hus, kanske för att jag har en dator, kanske för att jag har fler böcker att roa mig med här.

Hmhm. Ska duka bordet nu, cheers!

Kommentarer
Postat av: hanna

Look in i min nya blogg! :D

as awesome att du å Erken är tsm btw ^^ blev glad när jag hörde att både du å Alexx skaffat kille ^^

2010-01-17 @ 22:37:47
URL: http://intesarskiltspeciell.blogg.se/
Postat av: hannah

oh:O

jaa:'D

2010-01-18 @ 01:16:02
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0