Superovktigt och fullkomligt ointressant.

Min hosta har inte blivit värre, men jobbigare och mer ansträngande. Jag tycker synd om mig själv.
Filmkväll hos Ria igår. Superäg. Vi såg kanske inte så mycket film (någon jätteknepig med en massa småfilmer och sen Spirited Away när vi skulle sova), men vi hade trevligt (iallfall jag) och lekte charader och åt pizza mitt i natten. Pizzan var god, charaderna ägde. Speciellt som jag fick spla upp "En person går med i Ung Vänster samtidigt som han pratar med sin låtsaskompis svärdfisken Evert" och "Henry* slåss mot en skåning. Tack och åter tack.
Sov brevid en av världens mysigaste och bästa och sötaste människor, Erik. Vaknade vid halv tolv av att Lusse ringde. Åt frukost och sen åkte alla utom Alex och jag hem, så vi plus Ria var tjejiga och fnissiga och pratade pojkar och kärlek. Sen gick vi till bussen och konstaterade att vi alla tre är superglada åt att vi lärt känna varandra - jag är verkligen det, Alex min systerfru och Ria, en av världens snällaste och mysigaste. Jag är så glad!
Just för tillfället äter jag mackor och väntar på att duschen ska bli ledig, sen ska jag locka hit Alex för etermiddagste. Kom just på att jag kan fråga mami om hon kan äta middag här, så slipper hon lägga pengar på mat... Om jag får middag här alltså, ska igentligen till pappa, men eftersom jag ska till Jonas ikväll så stannar jag här. Fast jag har för mig att Simon och Jess ska till pappa rätt sent, så vi borde få middag. Hm. Jag vet att alla är skitintresserade av att läsa om ifall jag ska få middag eller inte. Hehe. Eller inte.


*Henry är lika med Alex


Jag avskyr Safari, hela jävla inlägget är en fucking jävla klump, och jag hatar Internet Explorer som vägrar fungera normalt, och jag avskyr att detta kan förstöra mitt superbra humör så extremt som det faktiskt gör. Nu ska jag gå och cutta upp handlederna med en rostig domkraft och äta snabbnudlar i duschen (jag är inte så extrem som Juho och har tyvär ingen snopp, så handlederna får duga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0