Jag går samhällslinjen, intrikting Påve (för ovanlighetens skull hänger rubriken samman med texten)

Lussedag hela dagen!
   Okej, inte hela, skola först. Börjat med retorik nu, verkar väl okej... Svårt, men nödvändigt! Psykologi B verkar enbart intressant/kul, plus att jag går i samma klass som Alex och Sebbe så det är awesome.

Men hela eftermiddagen/kvällen har gått åt Lusse. Köpt present åt Nea och slappat på mitt rum, samt varit ute med doggsen. Supernice.

Imorgon ska jag ha skola (igen, vad konstigt), men jag har inget språk, så jag börjar efter lunch, vilket äger. Sen är det öppet hus på skolan och sen är det Pipeline (hoho, höll på att skriva popeline, undrar vad det är, hahahah).

Nu ska jag sova.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lusse

Lusse Lusse Lusse =D <3

Hade as mysigt hos dig btw, liksom jätte trevligt^^ <3

2010-01-20 @ 14:52:42
URL: http://paperplanes.webblogg.se/
Postat av: Tobiasjessica

Keep up these useful pieces.

2012-07-03 @ 07:41:25
URL: http://tobiasjessica.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0