Godmorgon världen!

Dagen började väl sisådär, kom upp ur sängen och fick i mig frukost iallafall. Skulle få skjuts av mamma till skolan, men eftersom hon - som vanligt - blev försenad så fick jag förutom tråkig väntan på att hon skulle bli klar även gå från IP. Kallt.
   Väl på skolan hittade jag en Alex i biblioteket/datasalen och av henne fick jag en inte-födelsedagspresent: helt underbart supersöta sockar med körsbär och spets på! Aaaw, hon är bäst! Tacktacktack och puss på nosen syster!

Nu ska jag iväg och ha retorik, jag är inte ett dugg förberedd. Haha, det kommer så inte gåbra, men jag får skylla mig själv.

Hupphej!

Kommentarer
Postat av: Lusse

Naaw, Alex=SuperSöt!

Lycka till^^

2010-01-29 @ 09:29:12
URL: http://paper.planes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0