Godkväll och godnatt

Idag när jag dushade cuttade jag upp benet som fan. Vet inte varför, har liksom aldrig skurit mig när jag rakat benen förut, men på senare tid har jag börjat hugga upp de där utstickande ådrorna vid fotknölarna. Idag var det ännu värre. Ni vet hur huden blir när man skrapar sig så den blir liksom flådd? Tio centimeter på smalbenet. Hur fan? Jag skyndade mig inte ens. Duktig Hannah, duktig.
   Från det till något annat. Idag när jag skulle till Erik och väntade på bussen så stod jag liksom på en liten snökant. Det tänkte jag inte på när bussen gled in, så när jag skulle kliva på så snubblade jag in i bussen. detta räddades med en snitsig liten bugning och ett något för hurtigt "hej!". Folk tittade, men stolt och rakryggad catwalkade jag till "min" plats bakom mittendörrarna i mina snygga nya skor.
   Jag har börjat bjuda på mig själv. Det är bra.



Imorgon är sista dagen innan lovet. Detta har fått pappa att tycka att man ska ställa om dygnet igen.
Pappa: Imorgon klockan nio följer du med på promenad ner till Ica och köper bröd.
Jess: Vill du ha en smäll? *stänger in sig på rummet*









Gör reklam för min mer seriösa sida: http://zebratankar.blogg.se/vintervindar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0