Good morning mrs Albertsen

Blev bara en lektion för mig idag och under den lektionen gjorde jag inte mycket vettigt eftersom jag hade sån mensverk. Efteråt åkte jag hem. Jag vaskyr mens. Inte mensen i sig, men jag avskyr det faktum att jag blir så fruktansvärt dålig när jag har den. Får ont i mage och rygg - som de flesta - men får så ont att jag bara vill ligga på golvet och grina. Ibland får jag äver feber och/eller kräkningar. Tummen upp.
   Idag har jag iallfall fått slippa hysat lindrigt undan och har bara ont. Visserligen så pass ont att jag endast orkar förmå mig till att ligga i sängen och sörpla te med mammas varma dator på magen, men ändå.
   Och det finns ju alltid de som har det värre, så jag ska inte klaga. Så mycket. För klaga har jag rätt att göra - om naturen skulle vara så jävlig att den gav mig fetaste mensverken så får fan resten av jordens skapelser dras med det och det dåliga humör jag får av det. Så det så.

Iallfall, lite roligare saker. Titta förbi A-listan någon gång, rätt kul listor ibland. Gillar bäst veckans inne-/och utelista.


Kommentarer
Postat av: julia

de där med mensvärk, om inte iprem inte funkar så kan du ju prova med p-piller de brukar bli bättre då + att du får preventivmedel på köpet^^ eller så finns de ju "menspiller" som du kan få utskriviest av en läkare :D dom är jätte bra för min kompis:)

så du slipper onödigt ont. :P

2010-01-31 @ 22:01:43
Postat av: hannah

julia: jo, jag har funderat på det faktiskt, men jag är emot p-piller, så jag vet inte>.<

2010-01-31 @ 22:03:03
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0