Dagscitat

Jättestor istapp på hus upptäcks efter skollunchen.

Iljas: Jag vill ha den där istappen... *Suckar och ser längtansfull ut* Alltså mig, inte i mig!! *Ser förskräckt ut*



Iljas säger knepiga saker, men han är charmig som en liten bögig James Bond. Och för dem som är lite sega i kolan (HAHAHHAHA JAG HAR SÅ LUSTIGA UTTRYCK) så menar han att han inte vill ha dem som en twilightdildo utan att hålla den i handen och vifta folk i ansiktet med den typ.



Louise: Alltså, mammas kusins exfru ska flytta in på gatan. Hon är jättekonstig. *paus* Alltså, hon är finsk.

JA JUHO DET VAR EN PIK ÅT DITT HÅLL



Jag (haha, lite egowoman): Jag är inte bra för min mentala hälsa.




Och vi avslutar med en sång.

LALALALALALALAL
JAG ÄR EN LITEN FISK
SOM ÄTER MASSA DISK
JAG ÄR FAN INTE RIKTIGT FRISK
*falsk, hög röst och melodilös melodi*
(Jag erkänner mig skyldig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0