Skola skola skola

RAWR! Om en kvart börjar min ryska. Inte att se fram emot. Dock ser efter skolan ganska ljus ut. Ska köpa present åt Ria med Lusse, Alex och Juho - eller, den sistnämnda är väl mest med som sällskap. Saknar Erik, men det lilla snormongot är förkylt och hemma och grå. Uh.
   Hade prov i psykologi B imorse. Det gick bra tror jag. Kunde det mesta. Och så gjorde jag faktiskt någonting på idrotten! Till exempel, jag var med och fick idottsläraren att inse vilken fantastisk idé det var att värma upp med lekar, som jag deltog i, och sedan lekte jag lite med maskiner och hantlar på gymmet. Skittufft. Jag kommer ha träningsvärk i mage och rygg imorgon. Hoho.

På fredag ska jag på maskerad hos Ria. Juho sms:ade 118~ och frågade vad jag skulle vara utklädd till. De föreslog spöke, mumie och - favoriten, både deras och min - finanshaj. Tror nästan jag ska vara det. Kavaj, portfölj med viktiga papper och hajfena. Ska vattenkamma mitt (visserligen otraditionella) hår och låna glasögon av Mary. Hehehee... Supertufft. Verkligen. På riktigt. Annars kan ju folk få komma med lite mer förslag, klicka på "Säg något snällt" här nere *pekar på komentarfältet* så kan ni kommentera. Superlätt.

Nu ska jag iväg och plåga mig igenom ryskan. Paka

Kommentarer
Postat av: Ria

Grreat. Nu har jag 118 800-låten på hjärnan. Dx

Men finanshaj var bäst. 8D Var det!

2010-02-09 @ 23:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0