Och ja, choklad är gott

Mhm, jag har haft en bra dag, yez.
   Birsta med Nemo vilket var trevligt. Köpte trosor och ramar och har ikväll ramat in foton och spikat upp på väggen samt komat i badet. Samt varit superklantig och klumpig (som vanligt). Jag klev upp ur badet och skulle gå upp för trappen och på något sätt så flyttade trappstegen på sig så jag ramlade rakt ner i den. Och hällde te över hela huvudet. Kändes fett värt att tvätta håret igen.
   Godnatt, nu ska jag snart krypa till sängs.


Väggen just nu. Ska så småningom fyllt hela från golv till tak.

  

Dtaljer, detaljer...


Kommentarer
Postat av: solace

trappstegen flyttade på sig? haha :P

2010-03-01 @ 11:12:12
Postat av: hannah

sv: jamen... okej, jag klev helt åt skogen snett ._.

2010-03-01 @ 11:51:56
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0