fämåfämti

Alltså... Ni som har vart inne och läst min blogg (fyra pers exklusive mig sedan midnatt, två sedan för en timme sedan) - ni vet väl vad klockan är? Man ska inte vara vaken nu! Man ska sova sussa sött.
   Eller träna på att göra allt vänsterhänt samt fiffla ihop mer painatade bilder.



Eh... Fyllo? Liksombah: kolla näsan. Någon dag ska jag slänga upp något snyggt inlägg med orginalbilder och skit. Hoho, vad extremsexigt det kommer vara! Folk kommer sitta å bah "hahaha, det där kan min blinda reumatiska gammelmormor som inte vet vad en dator är än mindre paint göra bättre" fast inte rikgit då för jag tycker ju själv att jag har feta painskills. Typ.


Kommentarer
Postat av: Ria

Jag gjorde faktiskt paintbilder, så jag får vara uppe till fem! ^^

2010-08-18 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0