De där stunderna som gör livet lite jobbigare

Jag. Vet. Inte.







(imorgon ska jag cykla till skolan det känns bra så tror jag fast jag vet inte riktigt men jag har marias ring på fingret och det ska jag ha till jag träffar henne och kan lämna tillbaks den men fram tills dess leker jag nog låtsasförlovad och så börjar jag efter lunch imorgon men också på torsdag vilket är lite jobbigt på något sätt jag vet inte om våra individuella val börjar nu eller nästa vecka jag saknar erik och vill bara gråta och jag kräktes förut kräktes ångest och det var jobbigt väldigt jobbit men jag sjunger som jocke berg att jag är glad att mina tårar är behärskade och lugna och egentligen är jag nog glad ändå för jag har träffat så himla många och så himla fina människor idag människor är bra och vem sa något om något på fredag på lördag ska jag fira josse och andré så då blir det mer människor och trots att jag är lite rädd för människor just nu så är det nog ganska bra att jag är social för jag har lovat mig att jag ska våga våga våga till våren och apropå andré så ska den andra andré den läskiga läsa mental träning i samma grupp som mig och han är så himla obehaglig och jobbig fast jag vet nog inte så noga nu vet nog ingenting jag bara vill att någon talar om för mig att det löser sig att allting löser sig if it's not okey ni vet och låter lite övertygande och ger mig en myskram som jag kan gömma mig i en stund men jag vet ju som sagt inte)


Kommentarer
Postat av: Louise

Massor med pussar och kramar på dig, de är klart du klarar det här och vågar! Du är ju super Hannah =)<3

2010-08-25 @ 08:18:52
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/
Postat av: Ria

Sant, du är super, och faktiskt jätteduktig på att vara social. :o Jag är varken rädd för människor eller blyg, och du är mycket bättre än mig. Jag har bara oändligt dåligt självförtroende, men på något mirakulöst sätt blir det bättre när jag är med dig. Kram

2010-08-25 @ 23:19:37
Postat av: Anonym

Åh, det var ett blygsamt frieri från köksbänken förresten. :'D Will you be my sink fiancé, dear? ^w^

2010-08-25 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0